Servis Memnuniyet Yazılımı
Özel yazılım geliştirme ve özel yazılım çözümleri, tamamen müşteri tarafından belirtilen istek ve gereklilikler göz önüne alınarak oluşturulmaktadır. İstek ve i
Gusto Servis Memnuniyet Yazılımı ile, teknik servis yönetimi, kullanıcı paneli, anket, hediye seçimi, çekiliş sistemi alanları, ana yönetici, alt yöneticiler, teknik servis kullanıcısı, genel kullanıcılar bölümlerinden oluşan ve detaylı raporlama yapabilen sistem bir işletme otomasyonu sağlanacaktır.
Servis Memnuniyet Yazılımı içinde yar alacak Modül ve Uygulamalar;
- Admin Modülü
- Alt Kullanıcı Servis Modülü
- Teknik Servis Yönetimi
- Müşteri Yönetimi
- Arşivleme
- Web Sitesi
- Puanlama Sistemi
- Çekiliş Hediye Sistemi
Admin Modülü
- Sistemin tüm kontrollerine hakim olabilecek,
- Yetkili Servis oluşturabilecek,
- Oluşturduğu servisi güncelleme ve silme yapabilecek,
- İstenirse Serviste bulunan konsinyelerin takibini yapabilecek,
- Serviste yapılan işlemleri anlık olarak görebilecek,
- Serviste yapılan işlemleri raporlayabilecek,
- Serviste yapılan işlemleri grafikler üzerinden izleyebilecek,
- Serviste yapılan işlemlerle ilgili istatistiki bilgilere ulaşabilecek,
- İstek Şikayet sonuçlarını raporlayabilecek,
- Oluşturulan servis formlarını arşivleyebilecek,
- Gerektiğinde istemiş olduğu servis formunu görüntüleyebilecek,
- Kategori bazında rapor alabilecek,
- Ürünler bazında rapor alabilecek,
- Bir müşterinin hangi ürünle ilgili olarak ne kadar süre servise geldiğini raporlayabilecek,
- Müşterilerin servis için oluşturduğu planları görüntüleyebilecek,
- Servislerin doluluk oranlarını görebilecek,
- İstemiş olduğu anketi oluşturabilecek, yayınlayabilecek,
- Yayınlamış olduğu ankette güncelleme yapabilecek,
- Anket sonuçlarını anlık olarak görebilecek,
- Anket sonuçlarını raporlayabilecek,
- Anket sonuçlarını grafik üzerinden takibini yapabilecek,
- Anketi dolduran müşteriler için sistem kendi çekiliş sistemi oluşturacak,
- Kazanan müşteriler liste halinde raporlanabilecek,
- Yedek kazananlar liste halinde raporlanabilecek,
- Hediye puan sistemi oluşturulacak,
- Hediye puanı için sistem üzerinden girilen % oranı oluşturulacak,
- Girilen oran istenirse güncelleme yapabilecek,
- Hediye listesi oluşturabilecek,
- Bu listede istenildiği zaman güncelleme yapabilecek,
- Müşterinin seçmiş olduğu ürünün listesine ulaşabilecek ve raporlayabilecek,
- Müşterilerinin listesine ulaşabilecek,
- Sistem üzerinden Gusto Sms üzerinden sms gönderebilecek.
Alt Kullanıcı Servis Modülü
- Sisteme kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapabilecek,
- Müşteri tarafından girilen randevuları takip edebilecek,
- Merkezin istemiş olduğu servis formunu doldurabilecek,
- İstenirse fotoğraf yükleyebilecek,
- Sistem üzerinden oluşturduğu formları yükleyebilecek.
Müşteri Modülü
- Servis sonrası servisle ilgili anketi doldurabilecek,
- Servis sonrası veya istediği zaman istek, şikayet veya öneri girebilecek,
- Kullanıcı adı ve şifresi oluşturup üye olabilecek,
- Üyeliği isterse facebook ile de yapabilecek,
- Servis geçmişini ve yapılan işlemleri görebilecek,
- Satın almış olduğu ürünlerin garanti sürelerini takip edebilecek,
- Kazandığı puanlar üzerinden istemiş olduğu ürünleri talep edebilecek,
- Servis için randevu talebi oluşturabilecek.