Gusto Crm

Günümüzde, müşteri ilişkileri yönetimi (Customer Relationship Management) işletme stratejilerinin en önemli bölümü olarak görülmektedir...

                                      
Gusto Crm

Günümüzde, müşteri ilişkileri yönetimi (Customer Relationship Management) işletme stratejilerinin en önemli bölümü olarak görülmektedir. Müşteri veri tabanları, veri ambarları ve internet teknolojileri, firmaların pazar bilgilendirmeleri açısından önemli bir destek sağlamaktadır. Özellikle Internet sayesinde firmalar sürekli büyüyen ve yeni fırsatların yaratılabildiği pazarlara ulaşabilmektedirler. Bu nedenle pazar büyüdükçe ve çeşitlendikçe Internet imkanıyla CRM kavramında önemi daha da artmaktadır. Tekliflere özel fiyatlandırma yaparak tek tıklama ile müşterinize tekliflerini e-posta olarak veya çıktı şeklinde verebilirsiniz.CRM, işletmelere hayat boyu değeri en yüksek olan müşterileri seçip bunlarla kalıcı ilişki kurup yönetme prosesi ve aynı zamanda bir iş stratejisidir. Müşteri odaklı bir felsefe ve şirket kültürü kurulması nedeniyle pazarlama, satış ve hizmet prosesleri etkin olarak yönetilebilir.Teklif kopyalama özelliği sayesinde aynı tip teklifleri eksiksiz bir şekilde zaman kazanarak hızlıca hazırlayabilirsiniz. Aynı teklifi tek bir seçenekle farklı fiyat grubuyla hazırlama imkanına sahipsiniz. CRM müşterilerle ilgili enformasyonu toplamak ve bu enformasyonu kullanarak müşteri sadakatini arttırmak ve her müşterinin şirkete sağladığı hayat boyu toplam değeri maksimize etmek için kullanılan bir ilim veya sanattır. Gusto ile tam entegre çalışan uygulamada, Gusto'da tanımlı olan verinin uygulama içinde tekrar tanımlanmadan kullanılmasını sağlar. Aynı şekilde bu uygulamada tanımlanan bilgilerin de Gusto'ya otomatik aktarımını sağlar. Ekstra hiçbir veri girişi olmadan Gusto ERP sistemiyle tamamen entegre çalışır.

Gusto CRM Rekabetin hızla arttığı günümüzde mevcut müşterilerinizi daha iyi tanıyarak ve müşteri bilgilerinizi doğru biçimde değerlendirerek kısaca Gusto CRM Programı kullanarak firmanızın rekabet gücünü arttırabilirsiniz.

Gusto Crm İle;

Alternatif satış yöntemlerini artırmak
Rekabet ve farklılaşma stratejilerini belirlemek
Mevcut müşterilerle iletişimi artırıp yeni müşteri pazarları yakalamak
Satış, pazarlama ve müşteri hizmetlerinin gücünü artırıp müşteri odaklı bir yapı sağlamak
MSSQL ve MySQL veritabanı desteği
Takım çalışmasında etkinlik sağlamak
Satış kadrosunda verim artışı sağlamak mümkündür.

  • Şirket İçi Haber Akışını İzleyin

Üzerinde çalıştığınız işler, müşterilerinizle görüşmeleriniz, her türlü gelişme hakkında notlar yazın, şirket içi haber akışında anında yayınlayın.

  • Notlarınızı İlişkilendirin

Notlarınızı müşteriler, ürünler, satışlar, yapılacak işler ve siparişlerle ilişkilendirin. Notunuzu okuyanlar tek tıkla ilişkili kayıtlara ulaşsınlar.

  • Resim Dosya Ekleyin

Bazen sayfalar dolusu yazı yazmak yerine basit bir çizim yeterli olabilir. Çizimler, fotoğraflar ve diğer dosyaları kolayca TeamGram notlarınıza ekleyip paylaşın, arşivleyin. Gerektiğinde kolayca ulaşın.

Gusto CRM websitesine ulaşmak için tıklayınız.

 

Daha farklı ihtiyaçlarınız mı var?

Kaliteli, yenilikçi, sonuç odaklı, hizmet anlayışımızı yansıtan diğer hizmetlerimizle tanışın!

ÖZEL YAZILIM

ÖZEL YAZILIM

WEB TASARIM

WEB TASARIM

E-TİCARET

E-TİCARET

MOBİL UYGULAMA

MOBİL UYGULAMA

SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA

GRAFİK TASARIM

GRAFİK TASARIM

GOOGLE ADS

GOOGLE ADS

META ADS

META ADS

Deneyiminizi sizin istek ve ihtiyaçlarınıza yönelik olarak çok daha iyi bir hale getirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.