Avans Takip

İşletmeler için yönetmesi en zor konulardan biri personelin izin ve maaşlarının takibidir.

                                                            

İşletmeler için yönetmesi en zor konulardan biri personelin izin ve maaşlarının takibidir. Klasik çözümlerde bu konu genellikle Ön Muhasebe yazılımlarının içerisinde bir modül olarak geçiştirilir. Bu yönüyle personel yönetimi hem çok önemsenmez, hem de bu özelliği kullanmak için Ön Muhasebe yazılımın cari, fatura gibi diğer bölümlerinde de işlemler yapmanız gerekir. Ama artık sadece personel yönetimine yoğunlaşmış ve sizi Ön Muhasebe'nin karışık işlemlerinden kurtaracak bir seçeneğiniz daha var: AvansTakip.

AvansTakip bilgisayara kurulan ve sadece kurulduğu bilgisayarda kullanılabilen klasik yazılımların aksine web tarayıcıdan çalışan bir yazılımdır. Tıpkı Gusto Teknoloji'nin diğer ürünleri gibi. İnternete erişimi olan her cihazdan kullanıcı adınız ve şifrenizle giriş yapıp kullanabilirsiniz. AvansTakip ayrıca 'responsive' bir yazılımdır; cebinizdeki telefondan dahi rahatça gezinebilirsiniz. Dilerseniz AvansTakip'in Android tabanlı cihazlar için tasarladığımız mobil uygulama versiyonunu da cihazınıza kurarak erişiminizi kesintisiz hale getirebilirsiniz.

AvansTakip'in bir diğer önemli özelliği de PDKS cihazları ile birlikte kullanılabilmesidir. PDKS cihazının bulunduğu ağda bir bilgisayarın birkaç dakikalığına çalıştırılması yeterli, o günün tüm giriş çıkış kayıtları anında cebinizde!

AvansTakip sadece personel ücret ve izin yönetimini kolaylaştırmayı amaç edinmiş bir yazılımdır. Personelinizin hesabını çıkarmak için Puantaj, Bordro gibi karmaşık işlemlerde kaybolmanız gerekmez. Sade ve sonuca odaklı menüsü ile istediğiniz bilgi ve işleme kolayca ulaşırsınız. 

Genel Özellikler

  • Çok şubeli çalışma - Personellerinizi şubelere ayırabilir ve gerek şube bazlı gerekse de toplu raporlar alabilirsiniz.
  • Personel sayınızı dikkate alan uygun fiyatlar - AvansTakip'te kaç şubeniz olursa olsun, ödeyeceğiniz fiyatı toplam personel sayınız belirler. Birden çok şubeniz var diye ekstra rakamlar ödemezsiniz.
  • Farklı maaş türleri - AvansTakip ile sadece aylık maaşları yönetmezsiniz. Eğer işiniz haftalık, günlük veya parça başı çalışmayı da içeriyorsa AvansTakip'te bu tipteki maaşları da yönetmek çok pratik.
  • Özel prim tanımlama - AvansTakip'in işinize göre özelleştirilebilen yapısı sayesinde personelin iş tanımına uygun, farklı türlerde primler oluşturabilirsiniz.
  • Taksitli Avans girişi* - Birçoğumuz bu durumla karşılaşmışızdır: bir personelin acil bir yüklü nakde ihtiyacı olur ve sizden destek olmanızı ister. Siz de personelinizin maaşından aydan aya, sabit kesintilerle geri alırsınız. AvansTakip'in bu eşsiz özelliğini kullanarak personelinizle yaptığınız bu yazısız anlaşmayı aynı şekliyle kayıt altına alabilirsiniz. Dilerseniz bu kesintileri belli bir zaman sonra da başlatabilirsiniz. AvansTakip verdiğiniz avansı, girdiğiniz taksitte, belirttiğiniz aydaki maaşından başlayarak maaş gününde personelinizin hak edişinden düşer.
  • İzin takibi - Personelinize verdiğiniz yıllık, ücretli veya ücretsiz izinleri sisteme kolayca kaydedip takip edebilirsiniz.
  • AGİ ödemeleri - Personel maaşları ile birlikte Asgari Geçim İndirimi ödemelerini de işleyebilirsiniz.
  • BES ödemeleri - Personeliniz adına ödediğiniz Bireysel Emeklilik Sistemi primlerini AvansTakip ile pratik olarak girip raporlayabilirsiniz.
  • Zengin rapor seçenekleri - AvansTakip'te personelinize dair tüm işlem sonuçlarını hızlı ve sade bir biçimde raporlayabilir, MS Excel ve PDF formatlarında dosyaya aktarabilir ve yazdırabilirsiniz.

*: Sadece AvansTakip'te!

PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemi) Entegrasyonu

AvansTakip tüm yeni nesil PDKS cihazlarıyla uyumlu olarak kullanılabilir. Parmak izi okuyuculu, kartlı geçiş sistemli veya yüz/retina tanıma özellikli her tür cihazla entegre şekilde çalışarak personel giriş çıkış bilgilerini günceller. Üstelik güncel bilgiyi almak için sizin herhangi bir işlem yapmanıza gerek kalmaz; AvansTakip 1 saatlik periyotlarla cihazla haberleşerek anlık veriyi bünyesine alır.

PDKS Entegrasyonu'nun başlıca özellikleri ise şunlardır:

  • Departman tanımlama - İşletmenizdeki departmanları sisteme girerek personelinizi departmanlara yerleştirebilirsiniz
  • Vardiya tanımlama - Sabit ve değişken vardiyaları tanımlayarak personelinize ayrı ayrı veya departman bazında vardiya uygulayabilirsiniz
  • Tolerans uygulama - AvansTakip'e günlük gecikmelerde belli bir süreyi görmezden gelmesini söyleyebilirsiniz. Bu süre içerisinde kalan işbaşı gecikmelerinde maaştan kesinti uygulanmaz.
  • Fazla mesai takibi - Girdiğiniz vardiya tanımlarına bağlı olarak personelinizin çalıştığı mesailerin saat ücreti çarpanı ile hesaplayarak hak edişine eklenmesini sağlayabilirsiniz.

PDKS bazında raporlama, (günlük, haftalık, aylık ve yıllık)
Departman bazında raporlama, (günlük, haftalık, aylık ve yıllık)
Şube bazında grafik ve liste raporlar ve detaylarda daha birçok özellik AvansTakip'te kullanımınıza hazır.

Avans Takip websitesine ulaşmak için tıklayınız.

Personel işlerinizin tüm yönetimi AvansTakip'te,

                                                    AvansTakip dilediğiniz her yerde!

 

 

Daha farklı ihtiyaçlarınız mı var?

Kaliteli, yenilikçi, sonuç odaklı, hizmet anlayışımızı yansıtan diğer hizmetlerimizle tanışın!

ÖZEL YAZILIM

ÖZEL YAZILIM

WEB TASARIM

WEB TASARIM

E-TİCARET

E-TİCARET

MOBİL UYGULAMA

MOBİL UYGULAMA

SOSYAL MEDYA

SOSYAL MEDYA

GRAFİK TASARIM

GRAFİK TASARIM

GOOGLE ADS

GOOGLE ADS

META ADS

META ADS

Deneyiminizi sizin istek ve ihtiyaçlarınıza yönelik olarak çok daha iyi bir hale getirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Gizlilik ve Çerez Politikası sayfamızdan erişebilirsiniz.